onsdag den 15. august 2007

Dag 13

Torsdag var noget af en nedtur. Var lidt småsyg. Efter at have været et smut inde i byen, følte jeg det som om jeg havde løbet en marathon. Så jeg forsøgte ikke engang at skrive, computeren forblev slukket.

Det eneste gode der var at sige om den dag, var at jeg fik læst Stephen King: The Long Walk, en ret fantastisk roman. Selvom der kun er lidt egentligt plot, er den meget fængslende, man lærer stille og roligt hovedpersonen og en lille håndfuld bipersoner bedre og bedre at kende, følger med i de små og store konflikter de har under deres meget lange vandring. Genistregen er, at man som læser til sidst har det med bogen lidt ligesom karakterne har det med deres vandring: Det kan da ikke blive ved, nu det da snart slutte, Gud ved hvad det ender med?!? Sejt.

Der er begyndt at komme et par kommentarer på bloggen. Tak for dem, de er meget velkomne. Jeg ved godt at der meget der kunne gøres bedre og mere læsevenligt, og det vil jeg forsøge at gøre fremover. Jo mindre hemmelig bloggen er, jo mere grund er der til at gøre noget ud af den.

Skriveprojektet tager dog selvsagt første prioritet; dagen blogindlæg bliver normalt sprøjtet afsted på 5 minutter, og det er meget sjældent jeg retter i teksten efterhånden som jeg skriver. Men som sagt: Jeg forsøger at stramme op.

Ingen kommentarer: