torsdag den 16. august 2007

Dag 14

Heldigvis havde jeg det fint i dag. Tog på biblioteket, fik skrevet dages ration, med dog ikke indhentet det tabte fra i går. I morgen, fredag, skal jeg til Århus, så det er uklart om jeg får mulighed for at skrive der. Jeg tager papirerne med og kan måske arbejde lidt med plottet i hovedhistorien.

De fire første kapitler er næsten færdige. I kapitel 4 indgår en "avisartikel" der beskriver choknyheden om mordet på Frydendahl, "en af dansk erhvervsliv absolutte frontfigurer". Jeg tror det er kan være meget sjovt at tage lidt "avisklip" med, for at variere stilen lidt, og måske skabe lidt autenticitet. Senere, når hovedpersonen bliver ansat i en PR-virksomhed, kan jeg måske tage nogle små bidder af hans smarte PowerPoint-præsentationer med.

Jeg har på fornemmelsen at jeg er ved at nå til et kritisk punkt nu, cirka 25% gennem bogen, hvor det skal vise sig om hovedhistorien er stærk nok til at bære de sidste 75%.

Ingen kommentarer: