tirsdag den 31. juli 2007

Dag 2

Anden dag gav en masse praktiske problemer. I går var det voldsomt regnvejr da jeg cyklede hjem fra biblioteket (hvor jeg laver en del af skrivearbejdet), min computer blev våd og kunne ikke startes om aftenen. Heldigvis fik jeg gang i den om morgenen, men brugte formiddagen på at få min backup-rutine pudset af og på at lave en grundig backup af alt hvad jeg har. Også billederne og den slags.

Jeg fik kun skrevet omkring 1.000 ord, men fordi jeg var foran fra dagen før, holder jeg stadigvæk det samlede mål. Jeg har stadig mine bekymringer om det indholdsmæssige og om jeg skriver levende nok. Der er en tendens til at det bliver mere kedeligt og mere rutinepræget når det skal gå stærkt. Vi får se når det første kapitel ligger klar i udkast.

Ingen kommentarer: