mandag den 20. august 2007

Dag 16

Det begynder snart at blive en vane, at der kommer noget mere eller mindre uforudset i vejen og forhindrer at dagene bliver produktive. I dag havde vores søn betændelse i øjnene, temmeligt ubehageligt så det ud, men han lod sig tilsyneladende ikke genere ret meget af det. Men han kunne altså ikke komme i vuggestue, så jeg passede ham, og forsøgte at skrive om aftenen. Tilfældigvis var denne mandag oprindeligt kun sat af som en kort dag, så det lykkedes mig at holde trit med dagens målsætning.

I morgen skal jeg gudhjælpemig til en slags jobsamtale, så går der tid med det, onsdag kommer der en ny seng der skal samles, jeg håber og beder til at torsdag og fredag bliver fulde, uforstyrrede skrivedage, så jeg igen kommer til at føle mig lidt på forkant. I så fald vil jeg arbejde på biblioteket, det kommer der nok mest ud af.

Jeg er så småt gået i gang med hovedhistorien, som for en stor dels vedkommende udspiller sig på en virksomhed der lever af at rådgive om PR og kommunikation. Bunck & Bülow, kalder jeg den, håber det lyder lidt fremme-i-skoene-agtigt, og lugter lidt af kommunikationsplaner, krisehåndtering, PowerPoint-præsentationer, imagepleje, branding, rådgivning, markedsføring, identitet, værdigrundlag -- og ja, en god portion varm luft.

Ingen kommentarer: