mandag den 15. oktober 2007

Dag 56

I dag fik jeg gjort kapitel 15, The Bella Center Showdown, færdig. Jeg er ved at være ret opsat på at få afsluttet denne fase af projektet, hvilket heldigvis smitter positivt af på energien: Fik sat ny dagsrekord, 2.753 ord, svarende til små syv sider.

Det var ret spændende at skrive slutningen, håber noget af spændingen kommer uskadt igennem til eventuelle læsere. I morgen vil jeg forhåbentlig, 7-9-13, skrive allersidste superkorte kapitel, en slags epilog, og dermed være færdig med råudkastet til bogen.

Hvis tiden tillader det, vil jeg i løbet af resten af ugen få ordnet nogle af de ting jeg positivt ved skal der skal rettes, mest ting der har at gøre med tidsforløbet, konsistens omkring tidpunkter, årstider, karakternes aldre og den slags.

Ingen kommentarer: