torsdag den 4. oktober 2007

Dag 49

I dag havde jeg mulighed for en lang dag. Så kan jeg holde mere eller mindre fri i morgen, fredag, hvor vuggestuen holder lukket og vores lille familie skal i svømmehallen. Ordmæssigt blev det så også til en maksimumscore, 2.589 stk. Jeg håber i mit stille sind samtidig på at kunne slutte lidt før tid, i bedste fald i løbet af næste uge, altså på 55 dage. Så er der bedre chancer for at nå det før den nye baby kommer. Er der tid til overs er der rigeligt med hængepartier jeg kan kaste mig over de sidste par dage; jeg har en huskeliste så lang som et ondt år med ting der skal rettes, justeres, kontrolleres og tilpasses.

Historien er selvsagt ved at stramme til. Christian er ved at blive afsløret og fyret, det er meningen at han i sidste øjeblik skal vinde den store opgave for stats- og udenrigsministeriet med at "rebrande Danmark". Det er blevet (mere eller mindre) afsløret hvem "den mystiske mand" er, og Christian har en stærk mistanke om hvilken rolle han spiller for Frydendal sagen.

Der er mange tråde der skal samles sammen i de sidste par kapitler. Jeg mangler cirka 10.000 ord, svarende til små 30 sider, som jeg regner med at fordele på tre kapitler.

Spændt på om jeg kan få lukket historien på en måde jeg i det midste selv er nogenlunde tilfreds med.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

2.589 ord. Godt gået! :)