Niende uge i projektet er i gang, og historien er ved at stramme til. I det kapitel jeg gik i gang med i dag, introduceres den helt store forkromede kommunikationsopgave: En "rebranding" af Danmark, under sloganet "Millenium Values".
Det er udfordrende at få det afgørende møde med Christian, embedsmænd og ministere til at virke troværdigt, samtidig med at det ikke bliver for kedeligt, med for meget død mødesnak og tunge formuleringer. Det skal lykkes for Christian at begejstre forsamlingen, samtidig med at han tydeliggør hvad de personligt kan få ud af projektet - for eksempel at vende et truende valgnederlag til sejr.
I morgen skal jeg jeg have lukket det helt store salg for Christian, en succes der vil gøre ham til partner i firmaet Bunck & Bülow. (Bülow ryger ud, ligesom andre der har stået i vejen for Christian, og de kommer fremover til at hedde Bunck & Buhl.)
mandag den 1. oktober 2007
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar