fredag den 7. september 2007

Dag 30

Så nåede jeg dag 30. Jeg har brugt halvdelen af den tid jeg har sat af til projektet, og er nået halvvejs gennem roman, 40.058 ord for at være helt præcis. (Jeg skrev de sidste 200 ord i dag mens min søn sover middagssøvn, vuggestuen er lukket. Resten af dagen holder jeg fri.) Det fylder 103 og en halv side.

Det er fedt at være nået så langt, men det har sørme også været en hård nød at knække. Men det giver fornemmelsen af at det kan lade sig gøre, jeg har trods alt ikke længere vej tilbage end jeg allerede har gået.

Der er er selvfølgelig en masse tvivl om hvorvidt det er godt nok. Jeg er egentlig ikke usikker på om historien er god nok, det er godt stof, ret originalt og med potentiale til at være både sjovt, spændende og satirisk på en begavet måde. Men om udførelsen lever op til det, er svært at sige nu.

Nå, nu vågner drengen, jeg logger ud.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Halvvejs er både fantastisk og forfærdeligt for mig. Forfærdeligt fordi der er en lige så stor kamp forude som den man har bag sig, og fantastisk fordi man nu virkelig ser at arbejdet bærer frugt. Tillykke! :)