onsdag den 5. september 2007

Dag 28

En produktiv dag i dag, hvis jeg holder tempoet når jeg halvvejs, 40.000 ord, i morgen. Det vil passe meget godt, for vuggestuen holder lukkedag fredag, har jeg opdaget. Det vil være rart at nå midtvejs inden weekenden. I så fald vil jeg måske belønne mig selv med en fridag fredag. Men det er ikke sikkert, det flasker sig, i morgen torsdag skal jeg til jobsamtale, så jeg bliver nok nødt til at slutte lidt tidligt. Jeg ved ikke helt om jeg skal håbe at jeg får jobbet eller at jeg ikke gør; det kan komme til at gå ud over resten af skriveprojektet.

Nå, i dag fik Christian overvundet endnu et par problemer på arbejdet, fik sig en falsk identitet og en lønkonto. Mere interessant: Han har også sit første kundemøde, med en humanitær organisation som jeg kalder Global Børnefront. De oplever medlemsflugt og har brug for at styrke deres image, forbedre deres kommunikation med både offentligheden og politikerne.

Det bliver spændende at se hvad Christian vil forslå dem at gøre. Hans oplæg bliver slutningen på kapitel 5 som jeg forhåbentlig skriver i morgen.

Ingen kommentarer: